Super-Sinin ylivoimaisen kestävyyskunnon salaisuudet

sinialusniemi3

Sini Alusniemen ylivoimaisen kestävyyskunnon TOP 10 periaatteet

  • Minulla on 20 vuoden tausta kestävyyslajien parissa ja lahjakkuutta ”kestävyysgeenien muodossa”.
  • Liikunta on minulle elämäntapa, se tuottaa minulle suunnatonta iloa ja antaa energiaa.
  • Olen löytänyt kokemuksen kautta tasapainon harjoittelun ja levon suhteen.
  • Kuuntelen tarkoin kehostani tulevaa palautetta ja säädän harjoitteluani jatkuvasti sen mukaan – myös intuitiolla on tässä osansa.
  • Harjoittelen vain sen verran, jolla kehityn. En treenaa varmuuden vuoksi.
  • Opiskelu, työ ja perhe-elämä ovat tarjonneet sopivaa tasapainoa urheilulle, jolloin treeneistä on tullut minulle nautinnollista omaa aikaa ja osaan arvostaa jokaista lenkkiä.
  • Olen multisporttaaja eli kilpailen kolmessa kestävyyslajissa, minkä vuoksi olen aina harjoitellut monipuolisesti. Tekemisen monipuolisuus on ehkäissyt minua rasitusvaivoilta ja ylikuormitukselta sekä auttanut kehittämään eri ominaisuuksia paremmin kuin vain yhden lajin harjoittelu.
  • Pyrin ajattelemaan aina mahdollisimman positiivisesti. Ajatukset ovat energiaa, joten miksi kantaa mukana synkkien ajatusten tuomaa painolastia.
  • Pyrin tekemään treenini lähes aina luonnon keskellä. Saan luonnosta ylimääräistä energiaa, joka auttaa minua jaksamaan kovatkin treenit.
  • Olen löytänyt itselleni sopivan ruokavalion, joka on auttanut minua pysymään terveenä. Suoliston hyvinvointi on koko terveyden perusta.

Montako kohtaa löytyy sinun harjoittelun periaatteista? Mitkä kohdat kaipaavat erityistä huomiota? Kerro ne meille Facebookissa.

sinialusniemi5

 

 

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *